لامپ ال ای دی صنعتی، محصولات صنعتی میتره

در مطالب گذشته مزایای استفاده از لامپ ال ای دی صنعتی شرح داده شد. بخش های صنعتی به علت استفاده از لامپ های با توان خروجی بالا، تعداد بالای لامپ مصرفی و شرایط محیطی سخت ( وجود گاز، گرد و غبار و ..) نیازمند صرف هزینه بیشتری برای تامین نیاز روشنایی خود هستند.

بالاتر بودن قیمت لامپ های ال ای دی با توان بالا ( لامپ ال ای دی های پاور) باعث شده است که فعالان بخش های صنعتی دقت و وسواس بیشتری روی انتخاب محصولات روشنایی خود داشته باشند.

لامپ LED  صنعتی

طول عمر بالا، کیفیت نور، شاخص نمود رنگ ، دمای رنگ و شار نوری ( لومن ) مهم ترین ویژگی هایی است که بخش های صنعتی در انتخاب لامپ LED  به آن دقت می کنند.

مدیران بخش های صنعتی ضمن در نظر داشتن شاخص های ذکر شده، نگاه ویژه ای به قیمت و هزینه تمام شده محصولات روشنایی خود دارند. این نگاه شاید الزاما نگاه درستی نباشد. صرف هزینه کمتر در هنگام خرید لامپ ال ای دی صنعتی می تواند عواقبی در پی داشته باشد.

دام انتخاب محصول بی کیفیت

اولین اشتباه رایج در انتخاب لامپ، در نظر گرفتن قیمت محصولات مورد نظر است. محصول ارزان تر؛  با طول عمر پایین، کیفیت پایین، نور دارای فلیکر ( نویز) و CRI  ( شاخص نمود رنگ ) پایین می تواند بر عملکرد بخش های تولیدی و صنعتی اثرگذار باشد.

این اثرگذاری به شکل غیر مستقیم با تاثیر بر عملکرد نیروهای تولیدی بخصوص در خطوط تولید و مونتاژ، انبارداری و آزمایشگاه ها و به شکل مستقیم با صرف هزینه های متناوب برای تعویض و جایگزینی لامپ های سوخته و از بین رفته با لامپ های جدید خود را نشان می دهد.

پیشنهاد ما در میتره، انتخاب لامپ ال ای دی بر اساس شاخص های تعیین کننده کیفیت لامپ است.

لامپ ال ای دی صنعتی میتره

لامپ LED  تولیدی شرکت رادویرانور که قابلیت استفاده در بخش های صنعتی، پارکینگ ها، انبار ها و کارگاه های تولیدی را دارند به سه دسته کلی تقسیم می شوند. لامپ های ال ای دی حبابی از توان ۳۰ تا ۱۰۰ وات، لامپ LED   قارچی از توان ۳۰ تا ۱۰۰ وات و لامپ های LED  زیتونی از توان ۴۰ تا ۸۰  وات. هرچند دیگر محصولات میتره همچون پنل ال ای دی ۶۰*۶۰ در مصارفی همچون انبار یا پارکینگ کاربرد دارد ولی در این بخش به آن پرداخته نشده است.

همچنین در این زمینه می توانید مطلب لامپ‌ ال‌ ای‌ دی برای فروشگاه‌ ها و مغازه ها و لامپ ال ای دی برای اداره و شرکت را مطالعه بفرمایید.

لامپ ال ای دی  حبابی میتره

لامپ ال ای دی حبابی میترهلامپ LED حبابی میتره در مدل های ۳۰، ۴۰، ۵۰، ۷۰ و ۱۰۰ وات تولید می شود. این لامپ ها به ترتیب دارای شار نوری ۲۷۰۰، ۳۶۰۰، ۴۵۰۰، ۶۰۰۰ و ۸۵۰۰  لومن هستند. شاخص نمود رنگ CRI  این محصولات همگی بالای ۸۰ است و طول عمری بیش از ۲۵۰۰۰ ساعت دارند. سرپیچ محصولات حبابی با وات های ۳۰، ۴۰ و ۵۰ از نوع E27   بوده و برای ۷۰ و ۱۰۰ وات E40  است.

این لامپ ها مانند لامپ های قارچی به صورت آویز مورد استفاده قرار می گیرند و با بهره گیری از زاویه تابش ۱۳۵ درجه، گزینه مناسبی برای کارگاه ها تولیدی و سوله ها هستند.

لامپ ال ای دی قارچی میتره:

لامپ ال ای دی قارچی میترهلامپ LED   قارچی نیز مانند لامپ های حبابی است. تفاوت این لامپ های علاوه بر شکل ظاهری در زاویه تابش آن هاست. لامپ های قارچی با زاویه تابش ۱۱۰ درجه ای برای کاربردهای نورپردازی مستقیم و متمرکز مناسب ترند.

لامپ های LED  قارچی میتره در مدل های ۳۰، ۴۰، ۵۰، ۷۰ و ۱۰۰ وات تولید شده و همگی دارای سرپیچ E27  هستند.

لامپ ال ای دی زیتونی میتره:

لامپ ال ای دی زیتونی میترهلامپ  LED  زیتونی، یکی از محصولات شاخص میتره است. محصولی که مشابه آن در بخش روشنایی توسط شرکت های دیگر بسیار کم و محدود تولید شده است. این نوع لامپ به نوعی از نظر شکل ظاهری جایگزین لامپ های گازی قدیمی است.

لامپ های ال ای دی زیتونی میتره دارای  زاویه تابش ۳۳۰ درجه ای هستند. ویژگی های منحصر به فرد این لامپ ها تنها به  همین مورد محدود نمی شود. این نوع لامپ دارای دو درایور جداگانه بوده و در صورت سوختن یک درایور،  نیمه دیگر لامپ با درایور جداگانه خود می تواند روشنایی ایجاد کند.

لامپ LED   زیتونی در مدل های ۴۰، ۶۰ و ۸۰ وات تولید می شود. شار نوری در این لامپ ها به ترتیب ۳۴۰۰، ۵۱۰۰ و ۶۸۰۰ لومن است. سرپیچ لامپ LED   زیتونی از نوع E27  برای مدل های ۴۰ و ۶۰ وات و E40  برای مدل ۸۰ وات است.

توجه به  انتخاب روشنایی مناسب برای بخش های صنعتی در طولانی مدت می تواند منافع بسیاری را برای شما به ارمغان آورد. تمام تلاش ما، یاری رساندن به شما به منظور انتخاب بهترین نور لامپ  ال ای دی است.

0 نظر

یک پاسخ بگذارید

XHTML: شما میتوانید از این برچسب ها استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>