از سیاره میتره – قسمت نهم

بالاخره انتظار روشا و کوشا به سر رسید و دستورات دانشمندای میتره‌ای برای انجام مرحله جدید عملیات به دستشون رسید.  دانشمندا به این نتیجه رسیدن با انرژی که تو خونه‌ی آقای مهری به هدر میره میشه انرژی مورد نیاز یک میلیون سال سیاره‌شون رو تأمین کنن.

خب حتما الان بچه‌ها براتون سوال پیش میاد که روشا و کوشا چه طور میخوان این انرژی رو به سیاره میتره انتقال بدن.

باید بهتون بگم اصلا قرار نیست اونا همچین کاری رو انجام بدن. بچه‌ها خدای بزرگ برای کنترل امور عالمی که خلق کرده  یکسری مدیر قرار داده که هرکدوم مسئولیت مشخصی دارن، کهکشانها که بهشون کائنات گفته میشه هم مدیریتش به دست مدیر کائنات هست. فرمانروای میتره تو جلسه‌ای که در رابطه با اوضاع بحرانی سیاره‌اش با مدیر کائنات داشته از ایشون قول گرفته بود که اگر مأموران میتره‌ای یعنی روشا و کوشا بتونن مانع هدر رفت انرژی تو خونه‌ی آقای مهری بشن. خود ماموران کائنات اون انرژی رو به میتره انتقال میدن . بچه‌ها خوبه که بدونین انرژی از بین نمیره و برای همیشه باقی هست، یا تغییر شکل پیدا میکنه مثلا از گرما به نور یا صوت و … تبدیل میشه یا از یه جا به جای دیگه منتقل میشه. به همین علت این انرژی به جای اینکه تو خونه‌ی آقای مهری هدر بره، برای زنده موندن یه سیاره و اهالیش استفاده میشه.

حالا مسئله مهم و اساسی اینه که روشا و کوشا با استفاده از چه روشی میخوان مانع هدر رفتن انرژی تو خونه‌ی آقای مهری بشن. دانشمندای میتره‌ای انتخاب روش انجام این مأموریت رو به عهده‌ی خود روشا و کوشا گذاشتن چون مطمئن هستن اونا با اطلاعاتی که تو این مدت از خانواده آقای مهری پیدا کردن بهتر از هرکس دیگه‌ای میتونن راه مناسب برای انجام این مأموریت رو پیدا کنن و سریع‌تر اونا رو به نتیجه‌ای که انتظارش رو میکشن برسونن.

روشا و کوشا بعد از دریافت دستور انجام مرحله جدید عملیات به فکر فرو رفتن تا بهترین روش برای انجام این مأموریت رو پیدا کنن. اونا هرچیزی رو که از روز اول مأموریت تا به حال دیده بودن با هم نشستن و مرور کردن. باید به یه اشتراک بین همه‌ی اعضای خانواده آقای مهری میرسیدن تا به وسیله اون نقطه اشتراک میتونستن هدفی که به خاطرش تن به این مأموریت داده بودن رو عملی کنن و از هدر رفت انرژی جلوگیری کنن و سیاره‌شون رو نجات بدن.

داستان از سیاره میتره ادامه دارد …

نوشته‌ی مهدی خدادادی

0 نظر

یک پاسخ بگذارید

XHTML: شما میتوانید از این برچسب ها استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>