لامپ ال ای دی صنعتی، مزیت هایی که نمی توان نادیده گرفت

لامپ ال ای دی و روشنایی صنعتی شرایط را برای صاحبان کسب و کار و بخش صنعت عوض کرده است. در چند دهه گذشته لامپ ها و نورپردازی ال ای دی از نظر فن آوری و کاهش مصرف انرژی و هزینه های تعمیرات و نگهداری و کیفیت نور توانسته گوی رقابت را از سایر لامپ های دیگر برباید و پیشی بگیرد.

روشنایی لامپ های ال ای دی برای بسیاری از کسب و کارها کاربرد دارد.در مورد پارکینگ ها، انبارها و کارخانه های تولیدی بیش از بقیه صنایع پیشنهاد می شود. در ادامه قصد داریم برخی از این مزایا را باهم بررسی کنیم.

مزیت استفاده از لامپ ال ای دی در روشنایی صنعتی

وقتی صحبت از روشنایی می شود همه با خود می گویند” همه این لامپ ها روشن میشوند به همین سادگی” ولی داستان تا حدودی متفاوت است. روشنایی در دزار مدت می تواند هزینه های مالی فراوانی بر دوش صاحبان کسب  کار بگذارد. علاوه بر این مصرف بالای انرژی و زیان های وارد شده به محیط زیست و طبیعت نیز هست. نکته دیگر کیفیت نور و تاثیر آن بر نحوه فعالیت کارکنان و تاثیر آن بر جلب نظر و توجه مشتریان شماست.

شرکت صنایع تولیدی رادویرانور با تولید لامپ های ال ای دی میتره می تواند نیازهای روشنایی صنعتی شما را پاسخ گو باشد.

  • لامپ ال ای دی صنعتی و کاهش مصرف انرژی

نورپردازی LED  از نیمه هادی ها برای روشنایی استفاده می کند که این خود به معنای کاهش مصرف انرژی است. کاهش مصرف انرژی به طور مستقیم با کاهش هزینه های تولید در ارتباط است واین نکته مهمی برای هر فردی است که صاحب کسب و کار است. نورپردازی LED  همه جانبه است و ۳۶۰ درجه است.در نتیجه کیفیت نور منتشر شده از لامپ ال ای دی نیز بهتر خواهد بود.

  • هزینه پایین نگهداری لامپ ال ای دی

ممکن است در ابتدا هزینه جایگزینی لامپ ال ای دی با نمونه های قدیمی تر لامپ بالا به نظر برسد ولی در نهایت هزینه های کاهش یافته انرژی و هزینه تعمیرات و نگهداری پایین،  این هزینه های صرف شده را توجیه پذیر می کنند.

طول عمر ۴ تا ۴۰ برابری لامپ LED   در مقایسه با سایر لامپ ها، باعث جذاب شدن  انتخاب این نوع لامپ برای روشنایی پارکینگ ها، انبارها و محیط های تولیدی می شود. علاوه بر این لامپ های حاوی بخار جیوه در هنگام دور ریخته شدن خطرات زیست محیطی به همراه دارند ویژگی که در لامپ های LED   به طور کامل برطرف شده است.

روشنایی با کیفیت تر لامپ ال ای دی صنعتی

لامپ های ال ای دی صنعتی در مقایسه با سایر لامپ ها دارای؛ شاخص نمود Color Rendering Index (CRI) رنگ بالاتر، دمای رنگ Correlated Color Temperature (CCT)  مناسب تر و شار نوری بیشتری است. این سه شاخص به عنوان مهم ترین ویژگی های یک لامپ خوب مورد ارزیابی قرار می گیرند. در مورد لامپ های ال ای دی میتره این شاخص ها  در شرایط بسیاری خوبی قرار دارند که حکایت از کیفیت بالای محصولات شرکت صنایع تولیدی رادویرانور دارد.

چرا لامپ ال ای دی برای پارکینگ ها مناسب است؟

یکی از دلایل مناسب بودن روشنایی LED   برای پارکینگ ها، مساحت زیاد این نوع از فضاهاست. در صورت استفاده LED   با تعتداد کمتری لامپ می توان به روشنایی مطلبوب رسید و مصرف انرژی را نیز مدیریت کرد. دلیل دیگر از منظر زیباسازی است. نور لامپ های LED  از این نظر نیر از بقیه لامپ ها بهتر است.

مقایسه نور عادی و نور LED  در پارکینگ ها از این جهت حائز اهمیت است که در فضاهای عمومی نورهای عادی نقاطی از پارکینگ را در تصاویر و یا حتی از چشم عادی پنهان می کنند و باعث از دست رفتن بخشی از فضای پارکینگ می شوند. در حالی که در مورد لامپ LED  این مساله وجود ندارد.

 

لامپ ال ای دی صنعتی

آیا برای روشنایی صنعتی خود نیاز به کمک دارید؟

تنوع محصولات ال ای دی شاید کار انتخاب را برای صاحبان کسب و کارهای صنعتی سخت کند. قیمت لامپ های LED  نیز یکی دیگر از نگرانی های همیشگی در هنگام تعویض لامپ هاست. نرخ بازگشت سرمایه در صورت محاسبه میزان سودی که از صرفه جویی انرژی حاصل می شود می تواند این نگرانی برطرف کند.

شرکت صنایع تولیدی رادویرانور با تولید انواع لامپ ال ای دی میتره در تلاش است تا نیازهای روشنایی صنعتی شما را برطرف کند. دسته ای از محصولات میتره با توان های بالا و یا پنل ها مناسب بخش های صنعت هستند و می توانند با کیفیت بالایی که دارند اعتماد شما را جلب کنند.

2 نظر

  1. میتره تنها لامپ ال ای دی ایرانی و با کیفیت بالا است امیدوارم در تمامی محصولات همینطور سطح بالایی از کیفیت خود نشون بدن

یک پاسخ بگذارید

XHTML: شما میتوانید از این برچسب ها استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>