پنج مزیت کلیدی تجاری نورپردازی ال ای دی (LED)

لامپ ال ای دی یا نور ال ای دی تفاوت چندانی نمی کند. هدف ما توضیح و نشان دادن اهمیت استفاده از ال ای دی هاست. تفاوتی نمی‌کند، شما از تابلو برای نشان دادن، باز یا بسته بودن مغازه خود استفاده می‌کنید و یا اینکه سازنده‌ی تابلو برای کسب‌و‌کارها باشید، استفاده از نورپردازی ال ای دی،  می‌تواند به‌شکل فوق العاده‌ی عملکرد کسب‌و‌کار شما را تغییر دهد.

شرکت‌ها سال‌هاست برای جلب توجه مشتریان، خوشامدگویی به آنان و حتی برجسته‌کردن منحصربودن کسب‌و‌کار خود، به استفاده از نشان‌های نئون روی آورده‌اند. اگر کسب‌و‌کار شما نیاز به جلب توجه دارد و در تلاش است که در میانه‌ی دریایی از نورهای نئون، بیشتر به چشم بیاید، نورهای ال ای دی بهترین گزینه برای شما محسوب می‌شوند. با آنکه عمده محصولات میتره مختص به روشنایی منازل و ساختمان‌ها است اما معتقدیم درک اهمیت استفاده از نورهای ال ای دی و صرفه‌جویی در مصرف انرژی ارزشمندتر از فروش محصولات است.

با نورپردازی ال ای دی و لامپ ال ای دی، مزایای متعددی را از آن خود می‌کنید؛ از صرفه‌جویی در هزینه گرفته تا جذب مشتری. پس، قبل از سرمایه‌گذاری در نورهای سنتی نئون، بهتر نیست انعطاف‌پذیری ال ای دی را در مقایسه با آنان بررسی کنیم؟

۱. روشنایی با کیفیت و رنگ استثنایی

قبل از نورهای LED، نورهای نئون بازار را در اختیار داشتند. نئون در رنگ‌های متعددی خوش می‌درخشید؛ اما تنها راه رسیدن به این مهم، استفاده از دیگر گازها یا نئون رقیق بود. بعضی از شهرها استفاده از نورهای نئون را ممنوع کردند و در بعضی مناطق، در جلوی مغازه‌ها علیه استفاده از این لامپ‌ها نشان‌هایی نصب شده است. در مقایسه با لامپ‌های قدیمی نئون، محصولات انعطاف‌پذیر ال ای دی  به‌طور فوق‌العاده‌ای روشن و رنگی هستند. آن‌ها را می‌توان در نور روز مشاهده کرد، در‌حالی‌که نورهای نئون در مقابل نور خورشید دیده نمی‌شوند.

۲. نورپردازی با نور ال ای دی

صنعت تابلوسازی همیشه متهم اول استفاده‌ی بیش‌از‌حد از انرژی برای ساختن تابلوهای در معرض دید عموم بوده است. با‌این‌حال، نورهای LED از انرژی کمتری برای تولید تصویری شفاف‌تر استفاده می‌کنند. بنابراین، نیازی نیست که شرکت‌ها هزینه‌ی زیادی بابت آن پرداخت کنند. همچنین، LEDها در مقایسه با دیگر نورهای به‌کاررفته در تابلوها، گرمای بسیار کمتری تولید می‌کنند دقیقا همانند لامپ های ال ای دی؛  ازاین‌رو می‌توانند بدون گرم‌کردن نواحی کناری به‌خوبی توجه رهگذرها را به خود جلب کنند. طبق تحقیقات انجام‌شده، لامپ‌ ال ای دی، ۹۰ درصد انرژی کمتری در مقایسه با سایر لامپ ها  مصرف می‌کند.

 

۳. نورهای کم‌مصرف یا نور ال ای دی

جایگزین‌کردن تابلوها تجاری زمان‌بر و هزینه‌بر است. بنابراین، هیچ کسب‌و‌کاری تمایل ندارد که به‌طور مداوم کسی را در اختیار بگیرد تا از پله بالا برود و تابلوها را تغییر دهد.

LEDها در مقایسه با نورهای فلورسنت و نئون از عمر بیشتری برخوردارند. درحقیقت، آن‌ها ۲۵ برابر بیشتر از لامپ‌های رشته‌ای عمر دارند و هزاران ساعت بیشتر از نئون عمر می‌کنند. LEDها همچنین خطر نشت گاز ندارند. ویژگی که در مورد لامپ ال ای دی هم صادق است.

۴. ویژگی های کاربردی تابلوهای ال ای دی

تابلوهای نئون بسیار ضخیم و سنگین هستند. این لامپ‌ها نیازمند فضای اضافی برای لوله‌های شیشه‌ای هستند تا گاز نئون را ذخیره کنند و به همین خاطر است که حجم بیشتری در اختیار می‌گیرند. تابلوهای LED نیازمند به‌کارگیری لوله نیستند و سایز کوچک‌تری دارند. بنابراین، دارندگان آن از داشتن تابلویی روشن و چشم‌نواز و در‌عین‌حال سبک‌وزن لذت خواهند برد.

۵. تنوع نورهای ال ای دی

ال ای دی ها می‌توانند مواردی همچون انیمیشن، تغییرات رنگ، محوشدن نور، نورهای چشمک‌زن و پیغام‌های درحال حرکت را نمایش دهند؛ در‌حالی‌که لامپ‌های نئون، تنها قادر به ایجاد نورهای چشمک‌زن هستند. این باعث می‌شود که این نوع لامپ تنوع گسترده‌ای را شامل شود.

در این زمینه مطالعه لامپ‌ ال‌ ای‌ دی برای فروشگاه‌ ها و مغازه ها و لامپ ال ای دی برای اداره و شرکت و نورپردازی نیز پیشنهاد می شود.

اگر علاقه‌مندید درباره دنیای روشنایی و لامپ های ال ای دی بیشتر بدانید با ما همراه باشید.

0 نظر

یک پاسخ بگذارید

XHTML: شما میتوانید از این برچسب ها استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>