لامپ ال ای دی مناسب آشپزخانه

در اینکه لامپ ال ای دی مناسب ترین گزینه برای روشنایی منزل شماست شکی وجود ندارد. اما سوال اینجاست که برای هر فضای بخصوص در منزل کدام نوع لامپ ال ای دی مناسب است. آشپزخانه به عنوان یکی از اصلی ترین بخش های هر خانه در این مطلب مورد بررسی قرار گرفته است.

لامپ ال ای دی حبابی میتره

لامپ ال ای دی حبابی به راحتی قابلیت  جایگزینی با لامپهای قدیمی رشته ای و کم مصرف را دارد. بیشترین کاربرد این لامپ ، استفاده از آن به صورت آویز از سقف است. در مواردی نیز با توجه به نوع لوستر، می توان از این لامپ استفاده کرد.

 لامپ ال ای دی حبابی

لامپ  ال ای دی هالوژنی میتره

در زوایا و گوشه های آشپزخانه، بالای قسمت اُپن، و در سقفهای کاب داخل آشپزخانه میتوان از لامپ های LED  هالوژنی استفاده کرد. لامپ LED   هالوژن، به علت ساختار مخروطی شکل، زاویه نور کوچکی دارد و میشود از آن برای روشنایی های متمرکز استفاده کرد.

لامپ ال ای دی هالوژنی

لامپ ال ای دی گل میتره

این لامپ، با یک طرح خاص و روشنایی زیاد، میتواند از سقف آشپزخانه آویزان باشد و علاوه بر روشن کردن کل فضا، زیبایی یک لوستر ساده را داشته باشد. لامپ LED  گل میتره با توان خروجی ۴۰ وات تولید می شود.

لامپ ال ای دی هالوژنیلامپ های ال ای دی شمعی و اشکی میتره

این لامپ ها در مدل های ۵ و ۷ وات در دو رنگ آفتابی و مهتابی تولید می شوند. از این لامپ های می توان در لوسترها استفاده کرد. همچنین می توان از این لامپ ها به علت کوچک بودن ابعاد در حباب های دکوری نیز استفاده  کرد.

لامپ ال ای دی فیلامنتیلامپ ال ای دی فیلامنتی

لامپ های فیلامنتی با ظاهری شبیه به لامپ های رشته ای و نمای ظاهری شیشه ای از زیبایی خاصی برخوردارند. این لامپ ها در مدل های اشکی، شمعی و حبابی تولید می شوند. لامپ های LED  فیلامنتی علاوه بر روشنایی خوبی که دارند جلوه خاصی نیز به محیط و فضا می بخشند. این لامپ ها نیز به صورت آویز و یا در لسوتر و انواع آویز دکوری و تزئینی قابل هستند.

همچنین برای مطالعه بیشتر در این زمینه می توانید مطلب لامپ ال ای دی خانگی ؛ خرید لامپ برای خانه و حیاط را ملاحظه نمایید.

0 نظر

یک پاسخ بگذارید

XHTML: شما میتوانید از این برچسب ها استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>