کاربرد لامپ ال ای دی سقفی

لامپ ال ای دی سقفی دارای تنوع گسترده ای است. با توجه به رشد و پیشرفت لامپ های ال ای دی  سقفی و محبوبیت این لامپ ها در بین عموم،  برند های زیادی نسبت به تولید این نوع لامپ اقدام کرده اند. در این مطلب به بیان مزیت ها و کاربردهای لامپ ال ای دی سقفی پرداخته شده است.

ویژگی های لامپ ال ای دی سقفی توکار

لامپ ال ای دی سقفی  یکی دیگر از محصولات صنعت روشنایی است. این لامپ ها جهت مصارف روشنایی داخلی و در سقف های کاذب مورد استفاده قرار می گیرند. با توجه به این موضوع که تنوع توان مصرفی در لامپ های ال ای دی سقفی بسیار زیاد است، طیف متنوعی از سلیقه ها می توانند از این محصولات استفاده کنند

ویژگی لامپ ال ای دی سقفی توکار

  • صرفه جویی در مصرف برق .
  • بازده نوری بالا، طول عمر بالا و کیفیت نور مناسب.
  • به دلیل تنوع و شکل ظاهری در طراحی دکور منازل و دفاتر کاری مورد استفاده قرار می گیرند.

 

لامپ ال ای دی سقفی در اشکال مختلفی تولید می شود. پنل های گرد دور شیشه ظاهری شبیه به لامپ های هالوژنی توکار دارند ولی کیفیت نور بیشتری نسبت به لامپ های هالوژنی دارند. پنل های ۶۰*۶۰ نیز از جمله پرکاربردترین محصولات ال ای دی است که به دلیل ظاهر مناسب و زاویه تابش خوبی که دارد مورد اقبال مصرف کنندگان قرار گرفته است.

پنل ال ای دی میتره

پنل های ال ای دی میتره با توان های خروجی ۸، ۱۸ و ۳۰ وات تولید می شوند. این پنل ها عمری بیش از ۲۵۰۰۰ ساعت دارند و از ۷۰۰ تا ۲۶۰۰ لومن بسته به توان خروجی که دارند، شار نوری دارند. یکی دیگر از پنل های ال ای دی، پنل ال ای دی ۶۰*۶۰ است که در منازل و به ویژه اداره ها، بیمارستان ها، پارکینگ ها و حتی در ایستگاه های مترو کاربرد دارند.

پنل ال ای دیتمام سعی و تلاش ما در میتره تولید محصولی ایرانی، با کیفیت، طول عمر بالا و کیفیت نور مناسب است تا ضمن برطرف کردن نیاز روشنایی شما آسیبی به محیط زیست نیز وارد نگردد.

0 نظر

یک پاسخ بگذارید

XHTML: شما میتوانید از این برچسب ها استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>