پنل ال ای دی، نگاهی جدید به نورپردازی

پنل ال ای دی ، شروع یک تغییر. اگر شما هم به دنبال ایجاد تفاوت در نورپردازی منزل یا محل کار خود هستید. یا اگر برای پارکینگ، انبار یا راهرو های سازمان خود به دنبال روشنایی مناسب، زیبا و با دوام می گردید پس نیاز دارید که بیشتر در مورد پنل های ال ای دی بدانید. پنل ال ای دی گزینه‌ی خوبی برای جایگزینی مهتابی های قدیمی هستند. طول عمر بیشتر، کاهش هزینه ها و نور مطبوع و زیبا از ویژگی های این پنل هاست.

لامپ‌های فلوئورسنت معمولی عمری حدود ۱۵ تا ۳۰هزار ساعت دارند، در حالی که طول عمر پنل‌های ال ای دی به بیش از ۵۰ هزار ساعت و گاها به بیش از ۱۰۰هزار ساعت می‌رسد. با ایجاد یک سری تغییرات کوچک طول عمر سیستم روشنایی خود را ۲ تا ۶ برار می‌کنید، به علاوه اینکه پنل‌های ال‌ای‌دی خیلی کم نیاز به تعویض و تعمیر پیدا می‌کنند. این ویژگی باعث صرفه جویی در زمان و هزینه‌های شما خواهد شد.برای کاهش مصرف نیازی به کم کردن از میزان روشنایی ندارید بلکه باید لامپ ها و منابع روشنایی خود را به روز کنید. صرفه جویی در هزینه و مصرف برق تنها یک روی قضیه است، روی دیگر قضیه سالم بودن پنل های ال ای دی است. ویژگی که در لامپ های مهتابی قدیمی به هیچ وجه وجود نداشت و همواره موجب نگرانی مصرف کنندگان و دوستداران محیط زیست بود.

پنل ال ای دی میتره

پنل ال ای دی میتره از نظر ظاهری تفاوت زیادی با روشنایی‌های سقفی قدیمی‌تر دارد. این پنل‌، نوری یک دست با تابش ملایم تولید می‌کند. بازه نوری شامل نور طبیعی ، نور آفتابی و نور مهتابی باعث محبوبیت بیشتر این محصول شده است. پنل ال ای دی قابلیت استفاده به  صورت توکار و در داخل سقف را دارد، علاوه بر این امکان استفاده از پنل ال ای دی به صورت آویز نیز وجود دارد که ظاهری مدرن و امروزی به منزل یا محل کار شما می دهد.

پنل ال ای دی میتره در اندازه‌ی ۶۰×۶۰ و با توان ۵۰ وات تولید می شود. هدف ما در میتره علاوه بر تولید محصول خوب و باکیفیت، رعایت و حفظ استانداردهای زیست محیطی است. تولید محصولات روشنایی جدید و مدرن که در چرخه تولید و مصرفشان آسیبی به محیط زیست وارد نشود، همیشه الویت کاری شرکت رادویرانور بوده و هست.

0 نظر

یک پاسخ بگذارید

XHTML: شما میتوانید از این برچسب ها استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>