میتره ، نامی از جنس روشنایی

میتره به چه معناست؟ یکی از چالش های هر کسب و کاری انتخاب نام تجاری مناسب، جذاب و متناسب با نوع فعالیت شرکت است. در رادویرانور ما سعی داریم یک بار دیگر واژه “میتره” را برای شما معنی کنیم.

خورشید که “مهر” نامیده می شود، روشنایی، گرمای زندگانی بخش و دوستی در کنار نگاهبانی پیمان، در این نماد حضور دارند.

میتره

میتره به چه معناست؟ ریشه آریایی “می” یا “میث” با پسوند سانسکریت “میتر” به معنای دوست، به هم پیوستنی و به هم پیوند دهنده است. خورشید که “مهر” نیز نامیده می شود، ایزد پیمان به شمار می ورد. روشنایی، گرمای زندگانی بخش و دوستی در کنار نگاهبانی پیمان، در این نماد حضور دارند.

ریشه شناسی واژه میتره و نزدیکی آن به ماهیت تولیدات شرکت رادویرانور دلیل خوبی برای انتخاب این واژه به عنوان نام محصولات شرکت بوده است. علاوه بر این سعی ما در رادویرانور بر این بوده و هست که با ارائه خدمات و محصولات با کیفیت معنای جدیدی از” میتره” را در ذهن مشتریان ایجاد کنیم.

چرا میتره؟

بعد از لامپ های رشته ای که مصرف بالایی داشتند و درصد زیادی از انرژی را به گرما تبدیل می کردند، امید می رفت که لامپ های نسل بعدی یعنی لامپ های کم مصرف دارای این معایب نباشند. پس از گذشت مدتی، استفاده از این نوع لامپ هم خود به دغدغه ای تازه تبدیل شد.

مسائل زیست محیطی، شکننده بودن، وجود جیوه و ظاهری نه چندان زیبا انگیزه ای شد تا تولید کنندگان به سمت تولید نسل بعدی لامپ پیش بروند. لامپ های ال ای دی با ظاهری بهتر، مصرف انرژی کمتر و راندمان بالاتر راه خود را کم کم به خانه ها باز کرده اند.

هدف ما در میتره

ما در شرکت رادویرانور ضمن داشتن تمام انگیزه های گفته شده انگیزه مضافی برای تولید لامپ ال ای دی داشته و داریم. تولید محصولی با کیفیت، استاندارد، زیبا و حافظ محیظ زیست و رساندن آن به دست مصرف کننده با بهترین ظاهر و کیفیت بسته بندی انگیزه اصلی ما در رادویرانور بوده و خواهد بود.

داشتن خدمات پس از فروش برای آسودگی بیشتر خاطر مصرف کنندگان نیز از دیگر اقداماتی است که ما در رادویرانور برای به دست آوردن رضایت شما مصرف کنندگان انجام داده ایم.

امید ما بر این است که رابطه ی شکل گرفته بین شما عزیزان و “میتره” همچون نام ما، روشن ، گرم ، صمیمی و نا گسستنی باشد.

0 نظر

یک پاسخ بگذارید

XHTML: شما میتوانید از این برچسب ها استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>