چگونگی انتخاب لامپ ال ای دی خانگی

تکنولوژی ال ای دی (Light Emitting Diode) در سال های اخیر به سرعت توسعه یافته است. لامپ ال ای دی روشن تر و کارآمدتر نسبت به لامپ های قدیمی تر شده و به راحتی در دسترس است. مانند گذشته  لامپ های LED  محدود به تبلیغات و نمایشگاه ها نیستند.  لامپ ال ای دی با قیمت پایین تر و صرفه جویی بیشتر در انرژی، آینده روشنی را پیش روی خود می بیند.

چـــرا لامپ ال ای دی ؟

اصلی ترین مزیت لامپ LED  مصرف بسیار پایین انرژی این لامپ هاست که برای حفظ انرژی و در نتیجه آن برای حفظ محیط زیست حائز اهمیت است. نکته دوم این است که LED  از همان لحظه ای لامپ را روشن می کنید نور اصلی خود را نشان میدهد و نیاز به صرف زمان ندارد.

شاید در نگاه اول لامپ ال ای دی گران تر از انواع دیگر لامپ به نظر برسد. ولی طول عمر بالای آن و مصرف پایین انرژی در دراز مدت خرید این لامپ ها را به صرفه تر خواهد کرد.

علاوه بر تمام این مزیت ها، لامپ LED  به دلیل زیبایی خاصی که دارد ( بخصوص لامپ فیلامنتی) در نورپدازی داخلی و بیرونی ساختمان ها و نماهای شهری  و دکراسیون داخلی بسیار کاربرد دارد.

لامپ ال ای دی میتره با ضمن داشتن تمام این ویژگی ها دارای کیفیت ساخت بسیار خوبی است که می تواند رضایت مصرف کننده را جلب کند.

چه چیزی پیش روی لامپ LED  است؟

با تمام مزیت هایی که برای لامپ ال ای دی گفته شد، اینکه چه لامپی مناسب است و باید انتخاب شود موضوع مهمی است.

توجه به شار نوری لامپ (Luman)  در کنار بهره نوری، دمای رنگ، شاخص نمود رنگ (CRI)  و طول عمر لامپ  ویژگی های مهم و تاثیرگذاری در انتخاب یک لامپ LED است. لامپ میتره با به روز ترین روش های ساخت در تلاش است تا تمام این ویژگی ها را در بالاترین سطح به شما عرضه کند.

لامپ ال ای دی خانه خود را چگونه انتخاب کنیم؟

از نور روز  Day Light   تا  Warm White   و نور طبیعی  Natural Light بازه های نوری هستند که لامپ ال ای دی ارائه می کند.

رنگ های سفید سرد برای محیط های کاری و خرده فروشی ها مناسبند و رنگ های روشن نور سفید برای کارخانه ها و انبارها ایده آل هستند. با توجه به دامنه نور لامپ ال ای دی و تنوع رنگ آن می توان بهترین و مناسب ترین چینش رنگ را برای خانه انتخاب کرد.

میتره تولید کننده انواع لامپ ال ای دی در اشکال مختلف برای سلیقه های متفاوت، سعی دارد در انتخاب بهترین نوع لامپ چه از نظر کیفیت و چه از نظر مناسب بودن نوع نور با نوع فعالیت شما، بهترین انتخاب را به شما ارائه دهد.

پیشنهادی میکنیم مطلب راهنمای خرید لامپ ال ای دی را نیز مطالعه بفرمایید.

0 نظر

یک پاسخ بگذارید

XHTML: شما میتوانید از این برچسب ها استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>